Rätt ledare. Bättre resultat

Rätt ledare. Bättre resultat

"Det är till och med viktigare att hitta rätt personer än att ha rätt strategi. Med bra personer brukardet ge sig."

Att vara duktig på ledarförsörjning är en konst. En konst som genom alla modeller, processer och begrepp kan bli både tungrodd och onödigt krånglig. Rätt ledare. Bättre resultat är en handbok i hur du kan gå från ord till handling och säkra att verksamheten har det ledarskap som behövs både nu och i framtiden. Vi beskriver hur du kan arbeta med ledarförsörjning i styrelsen, som chef och inom HR. I boken utgår vi från våra egna och andras erfarenheter som ledare i olika organisationer.

Annika Thunberg och Karin Svensson har två decennier som managementkonsulter i bagaget. De har arbetat i olika chefsroller och med strategiska HR-frågor samt chefsrekrytering i internationell miljö. Tillsammans driver de företaget Vaessa och arbetar idag som frilansande ledare och rådgivare.

För beställning av recensionsexemplar, maila

Bertil.ekerlid@ekerlids.com tel 070 696 10 57

För kontakt med författarna, ring Annika Thunberg,