eleven erbjuder leverans direkt till din Volvo

Pressmeddelande   •   Nov 22, 2016 10:19 CET

Få dina skönhetsprodukter levererade direkt in i bakluckan på din bil.

Nu lanserar eleven Volvo In-car Delivery – som första skönhetsaktör på marknaden! Ett smidigt sätt att få dina beställda skönhetsprodukter levererade direkt in i bakluckan på din bil.

Spara tid och gör vardagen enklare! eleven.se är först ut i skönhetsbranschen att erbjuda kunder en tjänst för leverans till bil. Nu kan du välja att få din beställning från eleven levererad direkt till bakluckan på din Volvo – enkelt och tryggt! Du klickar hem dina skönhetsprodukter på eleven.se, precis som vanligt, och väljer ”Volvo In-car Delivery” som fraktalternativ i kassan.

Fungerar så här:
Det är ett samarbete mellan Volvo Cars och PostNord som gör tjänsten möjlig. Med ditt Volvo ID skapas en digital engångsnyckel som ger PostNord möjlighet att leverera ditt paket till bakluckan på din Volvo. Nyckeln fungerar bara under den specificerade tid som du anger, och används även för att se var någonstans din bil står parkerad.

För att använda tjänsten behöver du ha:
– En Volvo årsmodell 2012 eller senare, utrustad med Volvo On Call.
– Ett giltigt Volvo On Call-abonnemang.
– Registrerat Volvo ID för Volvo In-car Delivery (registrera din Volvo enkelt här).
– Bilen behöver stå parkerad inom leveransområdet i Göteborg-, västra Skåne- eller Stockholmsområdet.

Mer information på eleven.se
Detaljer om hur Volvo In-car Delivery fungerar, fraktsätt, säkerhet och andra vanliga frågor kan du läsa här: http://bit.ly/volvo-delivery-eleven.

Du är även välkommen att kontakta VD Michael Gegerfeldt på michael@eleven.se för mer information eller intervju.

eleven AB grundades år 2004 av Michael Gegerfeldt och är en auktoriserad återförsäljare med ett produktutbud som omfattar över 900 varumärken och 30 000 artiklar av de mest populära och prestigefulla varumärkena inom skönhetskategorin. eleven driver näthandel i Sverige, Finland och Norge, samt har tre butiker placerade i Stockholm, Uppsala och Örebro, samt en hårsalong i Stockholm.

Bolaget finns idag med huvudkontor i Stockholm samt centrallager i Västervik. Majoritetsägarna i eleven är Michael Gegerfeldt, eEquity AB samt Verdane Capital.