eleven vinner Pricerunner Årets E-handlare 2018 inom Skönhet

Pressmeddelande   •   Sep 03, 2018 20:59 CEST

eleven vinner Årets E-handlare 2018 inom Skönhet

Vi på eleven är otroligt glada och stolta över att i år få äran att ta emot Pricerunners utmärkelse Årets E-handlare inom Skönhet. Pricerunner vill uppmärksamma de e-handlare som gjort ett fantastiskt jobb under året som gått och väljer vinnarna baserat på omdömen från konsumenter, shoppingupplevelse (Mystery Shopping) samt arbete med kund- och kvalitetssäkring.

Vi har sedan start 2004 jobbat hårt för att ge våra kunder den bästa shoppingupplevelsen och att vi i år får detta pris ser vi som en bekräftelse på att vi är på väg i rätt riktning, och inom en snar framtid kommer vi kunna erbjuda våra kunder ännu bättre shopping. Vi vill tacka Pricerunner och framförallt våra lojala kunder för detta pris!

"Eleven har senaste åren arbetat med att utveckla kundupplevelsen och stärka vår identitet. Vi vill skapa en lustfylld skönhetsshopping och förenkla vardagen för våra kunder genom rätt utbud, service och tillgänglighet. Vi vill tacka våra kunder och hoppas på att få fortsätta vara det självklara valet för lustfylld skönhetsshopping på nätet." - Pernilla Barkman, VD

Pricerunners motivering:
Eleven stack ut med mycket utförlig produktinformation och videos på vissa av sina produkter. Snabba svar från kundservice hjälpte Eleven att kamma hem titeln som Årets e-handlare inom Skönhet!

Stort tack!

eleven AB grundades år 2004 av Michael Gegerfeldt och är en auktoriserad återförsäljare med ett produktutbud av de mest populära och prestigefulla varumärkena inom skönhetskategorin. eleven driver näthandel i Sverige, Finland och Norge, samt har tre butiker placerade i Stockholm, Uppsala och Örebro, samt en hårsalong i Stockholm.

Bolaget finns idag med huvudkontor i Stockholm samt centrallager i Västervik. Majoritetsägarna i eleven är Verdane Capital, tillsammans med minioritetsägare som bland annat grundaren Michael Gegerfeldt.