​#Makeupmessenger - eleven lanserar direktleverans av gratis smink!

Pressmeddelande   •   Dec 09, 2015 09:00 CET

Ute på stan eller på väg till en AW efter jobbet och har glömt sminket hemma? Ingen fara, nu kan du få en gratis sminkbox levererad direkt där du är med hjälp av telefonen.

Nu i helgen lanserar onlinebutiken eleven och eventbolaget Ryska Posten Event det nya konceptet #makeupmessenger, en Instagrambaserad tjänst där du får en sminkbox levererad till dig inom ett par minuter i Stockholms innerstad, helt gratis!

Du kan välja mellan två olika typer av sminkboxar. “Colorful” innehåller en mini-mascara från Clarins, ögonskugga från IsaDora, rött läppstift från L'Oréal Paris samt hårspray från Maria Nila. “Nude” innehåller mini-mascara från Clarins, ögonskuggepalette från IsaDora, neutralt läppstift från L'Oréal Paris samt torrschampo från Maria Nila.

Kampanjen inleds i helgen och för att få en sminkbox är det bara att lägga upp en bild på Instagram, hashtagga #makeupmessenger, tagga din geografiska position och skriv vilken av boxarna du vill ha så kommer Ryska Posten till dig inom ett par minuter.

Tjänsten går att beställa mellan klockan 18:00-24:00 på fredag och lördag, denna helg och nästa.

För att se mer och alla villkor besök

eleven.se/makeupmessenger eller kontakta emma.lundin@eleven.se

eleven AB grundades år 2004 av Michael Gegerfelt och är en auktoriserad återförsäljare med ett produktutbud som omfattar över 900 varumärken och 30 000 artiklar av de mest populära och prestigefulla varumärkena inom skönhetskategorin.

Bolaget finns idag med huvudkontor i Stockholm samt centrallager i Västervik. I ledningsgruppen ingår Michael Gegerfelt (CEO), Fredrik Junefelt (CFO) och Hannes Hasselrot (CPO) och majoritetsägarna i eleven.se är Michael Gegerfelt, eEquity AB samt Verdane Capital.