Behöver du hjälp med att planera din förvaring?

Nyhet   •   Mar 16, 2020 08:03 CET

Elfa erbjuder kostnadsfri rithjälp.

Känns det jobbigt att få ordning på förvaringen hemma? Och du vet inte var du skall börja?

Våra konsumentbeteenden är i förändring. Boendeytan per person minskar samtidigt som antalet saker i hemmet ökar. Att verkligen planera optimalt och göra det mesta av den begränsade boendeytan är a och o!

Elfa Planning Online är en kostnadsfri tjänst. Våra planeringsexperter ger personlig hjälp med att planera och måttanpassa förvaringar i sovrum, hall, förrådsutrymme och walk-in-closets. Allt sker online. Efter givna mått och personliga önskemål föreslår experterna möjliga förslag till lösningar. Den färdiga ritningen kan skickas eller tas med till önskad återförsäljare för att genomföra köpet, där kunden kan välja hemleverans eller att plocka varorna direkt i butiken.

Elfa har också introducerat en mät- och monteringsservice. Mer information samt lämna offert gör Elfas förvaringsexperter

Kommentarer (0)

Kommentera