En Stilla Jul med Anders Ekborg med Gunilla Backman på Elite Hotels

Inställt - Upplev Exclusive Dinner Show – En stilla jul med Anders Ekborg och gäst Gunilla Backman på Elite Hotels

UPPDATERAT 29 oktober - På grund av myndighetens nya restriktioner och för allas säkerhet kommer konserten för närvarande att ställas in.

I december bjuder Elite Hotels i samarbete med MT Live in till två fantastiska kvällar med förstklassiga mat- och musikupplevelser. En stilla jul är Anders Ekborgs traditionella julkonsert som fyllt allt från kyrkor till teatrar och konserthus genom åren. I år får Anders sällskap av en av Sveriges största musikalartister, Gunilla Backman som bland annat gjorde rollen som Donna i över 500 föreställningar med Björn och Bennys succé Mamma Mia.

Anders Ekborgs julkonsert har för många blivit en självklar tradition i december. Detta är en vacker föreställning som vilar på en grund av eftertanke, kärlek och omtanke om andra, i vacker inramning av Elite Hotels vackra festvåningar.

En stilla jul ingår i konceptet Exclusive Dinner Show där ledorden är intimt, nära och avskalat. Utöver fantastisk musik ingår en välkomponerad trerättersmeny inspirerad av julens klassiska smaker. Detta kommer bli en stämningsfull kväll fylld av fantastiska smakupplevelser och allt det som många förknippar med en äkta och traditionell jul.

En stilla jul kan upplevas på Elite Hotel Marina Plaza i Helsingborg den 18 och 19 december och på Elite Stora Hotellet i Jönköping den 11 och 12 december. För att skapa en komplett helhetsupplevelse erbjuds alla som köpt biljetter till En stilla jul även förmånliga priser på hotellrum.

I år är som vi alla vet inget vanligt år. Elite Hotels följer noga de svenska myndigheternas rekommendationer och riktlinjer för ett Corona-anpassat event. Känn er trygga med ordentliga avstånd mellan borden, strikta rutiner för hygien och undvikande av trängsel.

Biljetterna släpps fredagen den 16 oktober kl. 10.00. Läs mer på https://www.elite.se/event/en-stilla-jul

Regioner

Elite Hotels of Sweden är en av Sveriges största privatägda hotellverksamheter. Koncernen omsätter ca 2,5 miljarder kronor årligen. Elite Hotels har 39 hotell på 25 orter i Sverige och ytterligare hotell byggs i Södertälje och Skellefteå med öppning 2020 och 2021. I koncernen ingår Sveriges ledande helägda pubkedja, The Bishops Arms, som omsätter ca 500 mkr på 41 enheter. Grundare och ägare är Bicky Chakraborty. Elite Hotels of Sweden har cirka 1500 heltidsanställda med huvudkontor i Stockholm. För mer information, besök www.elite.se