Empower startar ny industrienhet Stockholm

Nyhet   •   Dec 18, 2015 11:33 CET

I början av nästa år startar Empower en helt ny industrienhet inom Regional Services i Stockholm. Enheten erbjuder heltäckande underhållstjänster för energi och industribranschen.

Den nya enheten, som kommer utgå från kontoret i Årstaberg, kommer vara i drift i full drift under Q1 2016. Just nu pågår rekryteringar av en platsansvarig och en tekniker/underhållsmekaniker till den nya enheten.

Industry Services arbetar med tekniska projekt, drift, underhåll samt service- och konsulttjänster för att effektivisera företag inom skogs-, energi-, gruv-, metall- och petrokemiskindustrin.

Tjänsterna säkerställer att våra kunder har produktionsanläggningar och utrustning av högsta kvalitet vilket är en förutsättning för att uppnå goda resultat. Och det ger också ofta våra kunder utrymme för nya affärsmöjligheter eftersom de har en välfungerande industri utan avbrott och kan koncentrera sig på sin egen affärsverksamhet.

För mer information:

Juha Jokela, Vice President, Regional Services, Industry Division. +358 40 1536730 | juha.jokela@empower.fi

Göran Franzén, Säljchef, Regional Services, Industry Division. +46 722 459 983 |goran.franzen@empower.eu