Säljare/Key Account Manager till Enaco Stockholm

Nyhet   •   Jul 02, 2019 16:16 CEST

ENACO växer snabbt och får allt fler uppdrag från en stark kundbas, privata och offentliga aktörer och nya kunder. Nu behöver vi ytterligare en kundansvarig Säljare/Key Account Manager med erfarenhet av försäljning av projekt eller tekniska entreprenader.

Att arbeta hos oss innebär ett självständigt arbete i högt tempo där du är en del av ett starkt, kunnigt och engagerat team. Du kommer att arbeta med stor frihet under eget ansvar och ha erfarna och kunniga kollegor över hela Sverige som backar upp dig när det behövs. Du utgår från kontoret i Kista och arbetar huvudsakligen med kunder i mellersta och norra Sverige.

Hos ENACO står kunden i första rummet, vi strävar alltid efter att hitta lösningar och nya möjligheter för att överträffa våra kunders förväntningar. Trivs du med det så väntar ett roligt och utvecklande arbete med brett tekniskt innehåll och goda utvecklingsmöjligheter.

Hör av dig till christer.tronje@enaco.se eller thomas.lundin@enaco.se för mer information och ansökan!

Kommentarer (0)

Kommentera