Vi söker en kyltekniker till vårt huvudkontor i Solna - är det du?

Vi söker en kyltekniker till vårt huvudkontor i Solna - är det du?

Vi behöver fler Kyltekniker

Vi söker Kyltekniker till vårt huvudkontor i Solna. Tjänsten innebär ansvar för utförande av förebyggande service och akut service till våra kunder enligt fördelning i arbetsgruppen och i Stockholmsregionen. Du erbjuds en tjänst i ett bolag med starkt varumärke där teamkänsla och hög trivsel präglar arbetsplatsen. Efterfrågan på våra tjänster är stor och kunderna är både privata och offentliga aktörer. Du kommer få arbeta i tekniskt avancerade och känsliga miljöer med ett brett tekniskt innehåll.

Arbetsuppgifter och tjänsten

I rollen som Kyltekniker ingår du i Affärsenhet Service Stockholm där det finns ett tjugotal tekniker med kompetenser inom Kylteknik, El, Nätverk, Reservkraft och UPS. Vi på Enaco strävar alltid efter att leverera Service till våra kunder enligt uppsatta kontrakt och SLA-nivåer.

Du kommer att arbeta med avtalsservice, akutservice och vissa installationer samt ingå i jourgrupp.

Som Kyltekniker på Enaco kommer du få ett intressant och ansvarsfullt arbete med stor frihet. Tjänsten ställer krav på kunskap och erfarenhet av:

• 3 årig gymnasieutbildning med inriktning kylteknik, eller motsvarande
  • 3-5 års yrkeserfarenhet
  • Giltigt kylcertifikat
  • God svenska i tal och skrift
  • B-körkort

Meriterande är kunskap och erfarenhet av Reservkraft, El, UPS samt Styr- och reglerteknik.

Erfarenhet och personliga egenskaper

Vi söker dig som är trygg i rollen som tekniker. Du har god erfarenhet av att självständigt och i team genomföra serviceuppdrag och installationer.

Du har god erfarenhet av servicearbete och installationer.

Som person är du serviceinriktad, förtroendeingivande och trygg i dig själv och din kompetens. Du trivs, precis som Enaco, i miljöer där samarbete är avgörande.

Låter det intressant? I så fall ser vi fram emot din ansökan!

Ansökan skickas direkt till:

Torbjörn Samuelsson, Affärsenhetschef Service Stockholm

Enaco Sverige AB | Box 3003 | 169 03 SolnaBesöksadress: Frösundaviks Allé 1E torbjorn.samuelsson@enaco.se | W www.enaco.seT +46 8 514 846 00 | M +46 72 555 04 09