Samarbetsavtal tecknat mellan Bad & Värme och E|S® värmepumpar

Tillsammans med Bad & Värme har vi skapat en väldigt fin möjlighet att med ett bra och trovärdigt erbjudande fånga upp ett mycket intressant och växande segment i marknaden.

• Det finns i dag många kunder som varken har råd eller är intresserade av fullskaliga investeringar i ett komplett nytt värmesystem, där allt av värmeprodukter som man har sedan tidigare byts ut och ersätts, men som likaväl är intresserade av en genomtänkt investering i en modernisering av det befintliga systemet. Tillsammans med Bad & Värme kan vi nu erbjuda dessa kunder ett förnuftigt och prisvärt alternativ där både värmepump och installatör garanterar full trygghet och en stor årlig besparing.

Oavsett om bostaden i dag värms med el, olja, ved, pellets, eller fjärrvärme kan en högeffektiv ES luft/vatten värmepump anslutas till det befintliga systemet och skapa grundbesparing, funktionalitet och trygghet i ett modernt, öppet och framtidssäkrat värmesystem.

Vår enkla affärsidé: Mest besparing per investerad krona med värmepump från ES.

• energieffektiv

Energy Save Nordic AB utvecklar och erbjuder energibesparande produkter. Vi erbjuder marknaden kostnadseffektiva, smarta och flexibla produkter för maximal energibesparing.

Energy Save Nordic AB marknadsför sina produkter under varumärket E|S® i Sverige, Norge, Finland och Danmark.