Grattis Lars-Inge till Guldklubban

Framstegs styrelseordförande Lars-Inge Berg har nominerats till Guldklubban 2011 för onoterade bolag av StyrelseAkademien i Stockholm. Nomineringen gäller Lars-Inges ordförandeskap i Itello AB och Framsteg är mycket glada över att få ta del av Lars-Inges kompetens och erfarenhet.

Motiveringen lyder: ”… har starkt bidragit till företagets lönsamma expansion. Erfarenhet, engagemang, laganda och kundorientering har varit viktiga komponenter i hans coachning av styrelse och ledning.”

Grattis Lars-Inge önskar medarbetarna på Framsteg

• lars-inge berg
  • guldklubban
  • styrelseakademien
  • framsteg ab

• Stockholm

Vi på Framsteg är experter på beslutsstöd och underhåll. Vi skräddarsyr helhetslösningar utifrån kundens behov – från förstudie och utveckling till implementering och förvaltning. Framsteg har sedan år 2000 hjälpt företag att fatta bättre och snabbare beslut tack vare mer välgrundade beslutsunderlag. Vi ser till att data och information omvandlas till användbar kunskap som ger företaget konkurrensfördelar. Därav vår slogan ”Framsteg – för bättre beslut”.

Framsteg är partner med IBM och QlikTech, och vi har implementerat produkterna QlikView och Maximo till hundratals företag och organisationer i Norden. Bland referenskunderna finns merparten inom bank & finans, service & industri samt offentlig sektor. Exempel på referenskunder är Handelsbanken, VW Finans, Sveriges Kommuner & Landsting, Åklagarmyndigheten, Vattenfall och Coor Service Management. Framsteg är en av de största licensåterförsäljarna av QlikView i Norden.

Vi har blivit nominerade till Gasellföretag tre år på rad vilket är unikt. Våra kunder har stort förtroende för oss och vår årliga kundundersökning visar att 95% skulle välja Framsteg i sitt nästa projekt. 100 % av våra kunder kan rekommendera Framsteg till andra organisationer som står inför att investera i beslutsstöd, underhåll och verksamhetsutveckling.

Framsteg består av 50 talangfulla och motiverade medarbetare och har kontor i Stockholm, Göteborg och Helsingborg, samt ett representationskontor i Oslo. Våra medarbetare trivs på Framsteg vilket vår årliga medarbetarundersökning visar; vi Framstegare lyssnar på varandras idéer och förslag, delar med oss av våra kunskaper och har intressanta och utvecklande arbetsuppgifter.