Ny spelare

Pressmeddelande   •   Nov 14, 2013 08:00 CET

Ytterligare en säsong närmar sig sitt slut och det har minst sagt varit ett högt tryck under året. 2XU växer för varje månad och konsumenterna har verkligen tagit produkterna till sina hjärtan. För att möta efterfrågan värvar Enjoy Sport en ny stark spelare på mittfältet.

- Vi välkomnar Erik Desmeules in i laget och ser fram emot att kunna växla upp tempot ytterligare från och med december, säger Ted Ås marknadsansvarig på Enjoy Sport.

Erik kommer närmast från Dala Kraft med en gedigen säljbakgrund från både Future Traiding och Leksands IF. Erik bor i Falun och kommer att bli en stor tillgång ut mot butikerna.

-Jag har använt 2XU ända sedan det kom till Sverige och det känns otroligt spännande att få hoppa på tåget och vara en del av Enjoy Sport, säger Erik.

Erik Desmueles börjar på Enjoy Sport Sverige AB den 1/12 2013

Enjoy Sport Sverige AB är ett av Sveriges snabbast växande företag inom sportkonfektion. Med kläder som förbättrar blodcirkulationen samt påskyndar återhämtning har vi rätt plagg tillalla och envar. Gammal, ung, elitidrottare, soffpotatis eller resenär spelar ingen roll, vi har plaggen som passar dig.
Enjoy Sport Sverige AB är etablerat av professionella idrottare och entreprenörer. Vår passion är att kombinera idrottande med det bästa materialet. Valet var enkelt när vi fick möjligheten att jobba med 2XU i Sverige. Gör som vi gjorde - prova. "Du tror det inte förrän du provat!"