Säker seger

Pressmeddelande   •   Jun 17, 2013 10:28 CEST

Team AnnaSofia vann i helgen Challanger tävlingen i Göteborg. Formen ser minst sagt god ut för det mycket starka beachvolley paret. - En perfekt start och vi ser nu fram emot första stoppet på Swedish Beach Tour i Umeå 29-30/6.

I ett varierat väder som avslutades med skyfall vann Team AnnaSofia Challanger turneringen i Göteborg. - Härligt jobbat och vi ser fram emot att följa deras spel i på SBT stoppen runt om i Sverige, hälsar Ted från 2XU.

Enjoy Sport Sverige AB är ett av Sveriges snabbast växande företag inom sportkonfektion. Med kläder som förbättrar blodcirkulationen samt påskyndar återhämtning har vi rätt plagg tillalla och envar. Gammal, ung, elitidrottare, soffpotatis eller resenär spelar ingen roll, vi har plaggen som passar dig.
Enjoy Sport Sverige AB är etablerat av professionella idrottare och entreprenörer. Vår passion är att kombinera idrottande med det bästa materialet. Valet var enkelt när vi fick möjligheten att jobba med 2XU i Sverige. Gör som vi gjorde - prova. "Du tror det inte förrän du provat!"