Skymningsbild på Brf Tomten 2016

Tack för 13 300 varma måltider!

Årets projekt är inspirerat av den kommande stadsdelen Södra Häggvik i Sollentuna. För sjätte året i rad genomsyras drömbostäderna i Brf Tomten av god smak både vad gäller estetik och materialval. Den helt biologiskt nedbrytbara byggnaden är uppförd av meriterade Per Klein på Lundbergs konditori. Lagom till jul donerades huset till barnen på Astrid Lindgrens Barnsjukhus.

I år samlade vi in pengar som gör att Stockholms Stadsmission kan bjuda på 13 300 varma måltider tack vare Brf Tomten.

Tack för 1000 varma måltider till: ALM Equity & Södra Häggvik.
Tack för 500 varma måltider till: Gunnar Fahlström AB, Fastighetsaktiebolaget Stockholmia, Varg arkitekter, Advokatfirman Sweger, Anticimex, Alterna, Allegretto Revision, Booli, Advokatfirman Westermark Anjou, Sdiptech, LL Sällskapet, E-on, Webtop Solutions, Fabege, Bombay Works & Sillcom.
Tack för 100 varma måltider till: Advokatfirman SBB Partners AB, AB Salktennis, Planograf AB, Systrarna Lundvall, Familjen Lena & Andreas Keller, Flyttbolaget i Stockholm AB, PTJ Röntgen Hötorget, Per Olsson, Per Olsson, Per Olsson, Per Olsson, Jarla Cykel, Meltwater & Sara, Eva, Filip, Andrea, Elsa, Hugo. Lasse, Gunilla, Teddie, Therese, Cedric, Claire, Lili, Lollo, Ida, Molly, Sofia, Classe, Wille, Calle, Lotta, Hannah, Felix, Sam, Alex, Emma, Carlo, Oliver, Wilma, Nathalie, John, Fred, Ben, Margareta.

Dessutom vill vi rikta ett stort tack till alla som hjälpt oss samla in pengar vid Erik Olssons olika event. Pengarna vi samlat in under det senaste året gör att Stockholms Stadsmission kan bjuda på 19 416 varma måltider.