F d elitsoldat i US Army pratar krishantering på Mälarbåten

Pressmeddelande   •   Apr 24, 2009 10:10 CEST

Manuel Knights föreläsning ger en djup insikt i hur man skapar starka företag och organisationer. Med pondus, humor och självinsikt förklarar Manuel hur man får verksamheter att prestera bra resultat under tuffa förhållanden.

- Den tid vi lever i nu med lågkonjunktur är ju inget jämfört med livet som soldat. Men oavsett prövningar och förhållanden tror jag att vi har mycket att lära av Manuel Knight. Om hur människor reagerar i svåra situationer och hur vi kan hantera det, säger Caroline Kallenberg, Eskilstuna Marknadsföring.

Mälarbåten 2009 äger rum 4-6 oktober ombord på Silja Serenade. En resa som samlar kommuner, företag och organisationer från hela Stockholm-Mälardalen.

Manuel Knight, psykolog, är f d elitsoldaten i US Army's Special Forces Operative. Idag åker han runt och föreläser i hur man stärker individer och organisationer, både i krissituationer och i vardagen.

Kontaktperson: Caroline Kallenberg, 016-710 87 17, 070-340 26 55, caroline@marknadsforing.eskilstuna.se.

För mer information: www.malarbaten.se

Mälarbåten samlar kommuner, företag och organisationer från Stockholm-Mälardalen. En trevlig resa med intressanta föreläsningar och samtal kring samarbeten, affärsmöjligheter och utvecklingsfrågor. Mälarbåten arrangeras av Eskilstuna Marknadsföring AB i samarbete med städer och partners i Stockholm-Mälarregionen.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.