BIG Travel har nu lanserat TravelPlanner i samtliga distributionsled

BIG Travel, en av Skandinaviens större resebyråkedjor med över 30 resebutiker i Sverige, Norge och Danmark, har nu även lanserat TravelPlanner™ på sin onlinebokning: www.bigtravel.se Tidigare var det endast möjligt att som resenär få tillgång till tjänsten när du gick in på något av BIG Travels resebutiker, men nu finns alltså möjligheten till att få tjänsten även när du bokar online.

En mycket kort summering av TravelPlanner™- din resplan i mobilen:

TravelPlanner™ flyttar all relevant information från en resenärs traditionella pappersresplan, direkt till mobiltelefonen. Resenären får koll på aktuell flygstatus, resdatum, flygtider, hotellnätter samt karta till hotellet, hyrbilar och aktuellt väder på resmålet – allt samlat på ett ställe och alltid tillgängligt direkt i mobilen. Dessutom minskar stress för att tappa bort viktiga papper samtidigt som man ger ett bidrag till miljön i minskad papperskonsumtion.

Tjänsten är speciellt utvecklad för resebyråer, så att alla resebyråns kunder på detta sätt enkelt kan få koll på sin resa.

För ytterligare information vänligen kontakta:

Jan-Anders Holmqvist, Skandinavienchef BIG Travel                       Jack Melcher-Claësson, Co-founder Traveas

Mail: jan-anders.holmqvist@bigtravel.se Mail: jack@traveas.com

Mobil: +46 706 17 74 79                                                                          Mobil: +46 70 787 20 08

Webb: www.bigtravel.se Webb: www.traveas.com

• travelplanner