Amanda Ilestedt (back) och Zećira Mušović (målvakt)

Spelarnas hälsning till ungdomarna i Angered

Den 18 maj är det premiär för Det goda vårstädet i Angered. Då kommer omkring 240 idrottsungdomar från lokala föreningar att städa i grönområden i sin stadsdel. Projektet är ett miljösamarbete mellan Estrella och Städa Sverige, för ett renare Angered.

Estrella är stolt sponsor till svensk fotboll och Svenska Damlandslaget. Zećira Mušović (målvakt) och Amanda Ilestedt (back) skickar här en hälsning till deltagarna i Det goda vårstädet.

Estrella önskar ett stort lycka till under städningen till deltagarna och ett stort lycka till under VM-matcherna till damlandslaget!

Klubbar som deltar i Det goda vårstädet:

Förening Idrott
Göteborg HC Ishockey
Angered Atletiska förening Friidrott/Simning
Angereds Sportklubb Fotboll
Storås Ridklubb Ridsport
Angereds Boxing klubb Boxning
Hammarkullens Basket Basket
Gunnared KIF Fotboll
Bergums IF Fotboll
Angered MBIK Fotboll

För ytterligare information om Det Goda Vårstädet, kontakta: