ESYLUX Sverige AB flyttar huvudkontoret till Stockholm.

Efter elva framgångsrika år med huvudkontoret i Växjö flyttar nu Esylux till Stockholm och Kista Science Tower.

Flytten gick redan i oktober och nu har Esylux samlat all sin kompetens inom behovsstyrd belysning under samma tak.

Läget är geografiskt och strategiskt rätt för vår fortsatta expansion i Sverige. Jag är också glad att de medarbetare som inte kunde följa med till Stockholm har funnit nya arbeten i deras hemstad Växjö säger Peter Thelenius, VD Esylux Sverige AB

Vi nås fortfarande på vårt växelnummer 0470-857 00 och våra egna nummer.

Besöksadressen för att uppleva behovsstyrd biologiskt aktivt ljus är Esylux, Färögatan 33, 164 51 Kista

För mer information kontakta Peter Thelenius, VD Esylux Sverige AB 070-775 20 72

• Industri, tillverkning

• symbilogic