Förmedlar smarta hjälpmedel till alla – Etacbutiken fyller 10 år

Pressmeddelande   •   Okt 18, 2012 10:03 CEST

För tio år sedan såg Etac att det fanns ett behov av att kunna förmedla smarta och bra hjälpmedel till alla. Inte bara till dem som kommer i kontakt med hjälpmedelscentraler eller förskrivare på olika vårdavdelningar utan till gemene man som behöver lite extra hjälp i vardagen.

Etacbutiken startade 2002 med 87 produkter. De flesta av dessa hjälpmedel var producerade av Etac. Sen dess har butiken vuxit och idag har Etacbutiken långt över 1000 artiklar, ett sortiment som ständigt växer och utvecklas. Oavsett om man behöver en griptång, en toalettsitsförhöjare, ett värmande plagg eller smarta köksredskap så finns oftast en praktisk lösning på Etacbutiken.

Etacbutiken samarbetar med ett stort antal leverantörer för att kunna erbjuda ett brett sortiment av noga utvalda produkter inom flera olika områden. Vår målsättning är att det skall vara enkelt att hitta och köpa smarta hjälpmedel oavsett var i landet man bor.

I samband att Etacbutiken fyller 10 år kommer vi att ha flera specialerbjudanden under året.

Etac är ett expansivt företag som erbjuder produkter för personer med nedsatt rörelseförmåga samt produkter till sjukhus, hem och sjukhem. Vi profilerar oss genom att vara ett företag med kompetent personal som erbjuder flexibla lösningar och produkter i världsklass.

Kommentarer (0)