Euroflorist lanserar ny sommarkollektion

Nyhet   •   Jul 02, 2013 11:05 CEST

Lagom till den ljuva blomstertiden lanserar Euroflorist sin nya sommarkollektion. Det är en kollektion buketter fyllda av glädje och värme, med både färgstarka blommor och buketter i milda toner. Vi är mycket glada att kunna presentera ännu fler valmöjligheter för alla våra kunder som väljer att skicka blommor för att glädja sina nära och kära.

Bland de nya buketterna hittar du bland annat rena buketter med bara nejlikor. Det är ett prisvärt alternativ för den som vill glädja någon med ett blombud. Och nejlikor behöver inte alls vara tråkiga som det ibland sägs. En kompakt bukett med färgstarka nejlikor väcker beundran, och i mildare toner ger buketten en modern romantisk, ”shabby chic” känsla.

I den nya kollektionen finns också ytterligare en variant på vår populära produkt ”floristens val”. För den som gärna ser att floristen designar efter eget huvud kan man också nu välja ”Floristens val – till honom”, och få en skräddarsydd bukett som passar för tillfället.

Om EuroFlorist
EuroFlorist är marknadsledande inom blomsterförmedling i Europa. Vi har ett nätverk av professionella florister i 12 europeiska länder. Tillsammans hjälper vi dig att skicka blommor vart du vill. Vare sig det är till andra sidan staden, landet eller någon annanstans i världen.

EuroFlorist har en lång och gedigen erfarenhet av att förmedla hälsningar med hjälp av blommor. Företaget grundades 1982 i Malmö och var först i Sverige med blombud på internet 1995.

Välkommen till din blomsteraffär på nätet!

Kommentarer (0)