Skicka en mistel & stjäl en kyss

Pressmeddelande   •   Dec 03, 2013 10:29 CET

Nu har julen kommit igång på riktigt hos Euroflorist. Som alla år erbjuder vi möjligheten att skicka julblommor direkt hem till någons dörr. Vare sig du väljer en vacker julbukett, en adventsdekoration eller ett fint jularrangemang.

De flesta av oss väljer att dekorera med mycket naturmaterial i adventstid. Granris, mossa, hyacinter, julstjärnor och amaryllis är stående inslag. En annan traditionsrik juldekoration är misteln. Misteln är en vacker och mytomspunnen växt som förekommit i folktron i många tusen år.

Nytt för i år är att du kan skicka en mistel med Euroflorists blomsterförmedling. Du beställer den enkelt i vår webbutik och misteln skickas sedan direkt hem till mottagaren. Det är ett fint sätt att önska en riktigt god jul. Och kanske kan du ta chansen att hälsa på mottagaren och stjäla en eller annan kyss?

Om Euroflorist

Euroflorist är marknadsledande inom blomsterförmedling i Europa. Vi har ett nätverk av professionella florister i 12 europeiska länder. Tillsammans hjälper vi dig att skicka julblommor vart du vill, när du vill. Vare sig det är till andra sidan staden, landet eller någon annanstans i världen.

Euroflorist skickar mer än 1,8 miljoner buketter om året. Företaget grundades 1982 i Malmö och var först i Sverige med blombud på internet 1995. Vi gör det enkelt och säkert att glädja och uppmärksamma vänner, familj, partners och kollegor. Vem vill du göra glad idag?

Kommentarer (0)