Eurosports höjdpunkter i februari- dokument

Februari blir en fantastisk sportmånad med OS i Pyeongchang som absolut och självklar höjdpunkt. Kanal 5 är huvudkanal för OS-sändningarna 9-25 februari men det blir förstås även massvis av OS på Kanal 9, Eurosport 1, Eurosport 2 och Eurosport Player. Läs mer om det och fler starka höjdpunkter under månaden i de bifogade dokumenten.

Höjdpunkterna kommer som vanligt både som PDF och i Word-format. Word-dokumentet innehåller länkar till en del av det vi sänder och till en del av förbunden för att underlätta för den som vill läsa mer om tävlingarna och eventuella svenska deltagare.

Höjdpunkter som ligger lite närmare i tiden och dagliga tablåer hittas på TV-sidan.

På våra sidor på Facebook, Twitter och Instagram tipsar vi om fler sändningar och annat som rör Eurosport. Du hittar till dem via resurslänkarna. Där ligger även länk till pressmeddelandet som presenterar Eurosport OS-trupp på opalts i Sydkorea.

Eurosport Player ger chansen att följa sportvärlden även när man inte sitter framför TV-apparaten och är platsen för våra bonuskanaler.