Exopen Systems utser ny VD

Stig Lagerqvist har utsetts till ny VD för Exopens systems. Stig Lagerqvist, som tillträdde den 1 juli 2018, har varit COO för Exopen Systems sedan 2015.

”Jag är otroligt stolt och glad över att tillträda tjänsten som VD för Exopen med dess fantastiska medarbetare och unika erbjudande inom rapportering, budget och prognos.

Vi är inne i en expansiv fas kring produktutveckling, försäljning och rekrytering och jag ser mycket positivt på vår tillväxtresa tillsammans med vår nya ägare Knoxville”

Budget, prognos och rapportering. Allt i en lösning.

Exopen Systems erbjuder en produktportfölj som täcker allt från det lilla företagets rapportbehov till den stora koncernens krav för processer och beslutsstöd. Företag som väljer Exopens lösningar har konkurrensfördelar genom att i realtid kunna ta fram relevant kunskap ur sina affärskritiska system. Exopen effektiviserar även flödet i budget och prognosarbetet. Exopens lösningar är flexibla och skalbara. Allt i en lösning. Både i Excel och på webben!

Petter Eriksson

Presskontakt Marknadsansvarig Marknadsföring och PR +46 728 56 37 79