Välkommen till lunch@expectrum 5 februari med Hanaw Rashid

Expert på kommunikation, digitala trender och sociala medier. Med sina strategiska ögon vet Hanaw Rashid hur företag kan förflytta sig till den digitala världen på bästa sätt. Sätt alltid din målgrupp först och sluta skicka ut budskap bara för att ni måste. Tänk istället på vad målgruppen faktiskt vill höra och skapa berättelser som engagerar och bygger varumärke. Genom att beröra med känslor och relevant budskap går det att nå ut i mediebruset!

Hanaw Rashid är digital strateg på The Amazing Society och har arbetat med digital kommunikation i 10 år. Hon följer det senaste inom digitala trender och kommunikation. Med sin uppdaterade kunskap om vad som är aktuellt just nu och vad som kommer i morgon bidrar hon till att ständigt förflytta företag/kunder till de snabbast växande och mest effektfulla kommunikationskanalerna. Hanaw är van föreläsare och figurerar flitigt i media, bland annat som digital strateg på TV4 Nyhetsmorgon och Sveriges Radio. Hon leder även nätverk för digitala kommunikatörer för Sveriges kommunikatörer och är leder kursen “Marknadsföring på Facebook och Instagram” på Berghs.

Lunch serveras från kl. 11.15. Föreläsningen börjar 12.00 och slutar 13.00. Lunchen betalas på plats. Du kan avboka senast 2 dagar innan eventet, annars sker full debitering. Anmälan här.

Hoppas att vi möts på expectrum!

expectrum finns i Skrapan, Kopparbergsvägen 10 i Västerås.

• Skola

• lunch@expectrum