Experience Transylvania i samarbete med Lotus Travel

När två duktiga resebyråer samarbetar för att skapa ett gemensamt reseprogram speciellt för sina kunder är resultatet ett spännande resepaket och nöjda resenärer. Experience Transylvania - med sitt expertkunskap om Transsylvanien, och Lotus Travel - med sin erfarenhet genom åren och tusentals kunder sugna på nya äventyr, skapade tillsammans en ny exklusiv resa.

Allt började för ett tag sedan med ett vackert vänskap mellan Gloria Andersson, VD och reseproducent för Experience Transylvania och Elby Kwok Drewsen, VD för Lotus Travel. Elby är dessutom Glorias mentor och inspiratör och hennes entreprenörskap och branschkunskap har hjälpt Gloria bygga det som idag är en väldigt uppskattad researrangör.

Eftersom båda är affärskvinnor kunde de inte låta bli tänka i affärsbanor och bestämde sig för att skapa ett reseprogram tillsammans, med hjälp av Experience Trasylvanias och Lotus Travels andra reseproducenter. Efterfrågan fanns, expertkunskapen fanns och då var det enkelt att skapa ett bra erbjudande i form av en exklusiv resa till Draculas land under Halloweenperioden i år.

"Min professionella sida ser möjligheter i det mesta. Mina kunder frågar ofta efter tips på andra lite ovanligare resmål och då är det väldigt praktiskt nyttja Glorias expertkunskap i området", säger Elby Kwok Drewsen.

"Bokningarna strömmade in redan under dem första dagarna efter vi hade gått ut med nyheten om resan", säger Gloria Andersson. "Intresset har varit stort och det finns redan intresseanmälan för en till likadan resa lite senare".

Nu är det full fart och fokus på att organisera Halloween-resan så att resenärerna får en fantastisk upplevelse. Det finns några få platser kvar, men avresedatumet närmar sig.

"