Vi välkomnar Sahra Gillberg till Explainer

Nyhet   •   Nov 12, 2018 07:00 CET

Foto: Dan Carlén

Vi välkomnar Sahra Gillberg som ett nytt tillskott till Explainerfamiljen med ansvar för PR och Sociala medier. Med Sahras erfarenhet och kompetens förväntar sig Explainer att kunna växla upp sitt egna PR-arbete. ''Det föll sig naturligt att ge henne uppdraget att öka varumärkeskännedomen'' Anton Ewetz, VD

Sahra har tidigare arbetat med projektledning och profilering med fokus på att skapa tydligt kommunikationsmaterial med hjälp av animationer. Hon är uppvuxen i ett familjeföretag och har bakgrund med sig inom produktion och tillverkning.

- Det är såklart jättekul. Det är en väldigt het bransch med mycket kreativitet och nytänkande. Illustrationer och animationer är ett förenklat och lustfyllt sätt att kommunicera viktig information på. Jag ser fram emot att stötta upp verksamheten inom mitt område, så att fler företag kan få hjälp med att sprida sina budskap genom explainers och företagsfilmer, Sahra Gillberg

Kommentarer (0)

Kommentera