Färna Herrgård & Spa satsar på möten och spa

Nu tar Färna Herrgård & Spa fram mötesalternativ med effektiva möten och sparupplevelser i ett och samma paket.
-Ett effektivt möte kräver sin vila och egentid. Detta faktum är väl dokumenterat men sällan inplanerat i dagens tuffa tider. Vi ger mötesgrupperna ett färdigt paket som inte tullar allt för mycket på mötestiden. säger
VD Wenche Engström. Våga planera in tid för avkoppling i agendan och ge gruppen tid att mötas under avslappnade former!

På Färna spa finns alla möjligheter att planera in en uppskattad egen tid med spabehandlingar och en stunds samkväm runt poolen, ett motionspass eller för den mindre gruppen en stunds avskild avkoppling i  spasviten.

-Vi satar även mer på friskvård som företag i närområdet kan erbjuda sina anställda.

Färna Herrgård & Spa erbjuder upplevelser och övernattningar både för mötes- och privatgästen med fokus på mat, spa- och naturupplevelser.Herrgården är omgiven av bergslagsnatur med Färna Ekopark och sjöarna Norrsjön & Lillsvan runt hörnet. Här finns ett lusthus för vigslar & ett mausoleum med utsikt över vattnet, unikt i sitt slag. I Stora stallet finns Färna Herrgårdsbod, 300 kvm shopping i rustik miljö.Herrgården ägs av Gerald och Wenche Engström med Wenche som Vd.Färna Herrgård & Spa är utvald av Svenska Möten och medlem i Svenska Spahotell. Hotellet är Svanenmärkt och restaurangen är 25% KRAV-märkt.Färna Herrgård & Spa på webbenFärna Herrgård & Spa på FacebookBoka Färna Herrgård & Spa onlineKontakt:Susanne FlammeMarknads- & försäljningschef | Marketing- & Sales managerMobil: +46 70 628 01 01 vxl: +46 222-281 90 epost: marknad@farnaherrgard.se