Förvandla ditt torra vinterhår med Transformational Infusion!

Under vintern upplever många att håret känns extra torrt och sprött då den kalla och torra luften torkar ut både hud och hår. Därför är det viktigt att ge håret lite extra kärlek och omtanke när temperaturen kryper allt längre ner på termometern. Att lägga en inpackning ett par gånger i veckan kommer göra stor skillnad för ett vintertrött hår, och därför är månadens produkt i mars ingen mindre än vår favoritinpackning från ICON; Transformational Infusion.

Transformational Infusion från ICON är en av våra bästsäljare och vi förstår varför den är så populär. Denna djupverkade hårkur berikar hårets innersta kärna på endast 60 sekunder. Ditt hår får en fantastisk glans och blir väldigt lättkammat. Med aktiva ingredienser som olivfröolja, citronsyra och acai ger den här inpackningen ny kraft till ditt hår.

• Olivfröolja - Stimulerar och gör så att håret återfår sin hälsosamma glans och ungdomliga lyster
  • Citronsyra (vitamin c) - Vitamin c är en antioxidant som är en viktig del vid uppbyggnad av kollagen
  • Acia - En fantastisk antioxidant med anti-age-egenskaper

Den här inpackningen passar för alla hårtyper och tynger inte ner håret. Håret repareras, återfår glansen och får ny spänst. Låt Transformational Infusion förvandla dina torra längder till ett starkt, återfuktat hårsvall fullt av glans!

Transformational Infusion finns att köpa på utvalda frisörsalonger.