Styla ditt hår snabbt & säkert med Elchim 8th sense styler

Varje hårtyp har olika struktur och är i olika skick. När man ska styla håret är det därför väldigt viktigt att anpassa temperaturen på värmeverktyget till respektive hårtyp, för att bevara ett friskt och hälsosamt hår. Elchim har därför utvecklat 8th sense styler med 11 olika temperatur-inställningar för att enkelt anpassas till alla olika hårtyper!

Elchim är ett Italienskt familjeföretag som grundades 1945. De tillverkar högklassiga, professionella stylingverktyg, fönar och borstar av absolut högsta kvalité. Samtliga produkter är noggrant utvecklade och handgjorda i Italien.

8th sense styler

• Värms upp snabbt.
  • 11 olika temperaturinställningar, från 95-235 grader C.
  • Keramiska värmeplattor med titanoxid kombinerat med HIT® teknologi (High & Constant Temperatures) som gör att värmen sprids jämnt och i samma takt över hela ytan.
  • Ergonomisk och rund design som är lätt och skön att hålla i.
  • Obegränsade stylingmöjligheter tack vare de rundade plattorna som gör det lätt att göra vågor, mjuka lockar eller platta håret.

Är du intresserad av elchim 8th sense styler? Kontakta oss gärna för mer information, eller fråga din säljare.