Vårens utbildningar

Vårens utbildningar

Efter en kall och mörk vinter med alldeles för få soltimmar är det kanske svårt att tro att våren snart är på intåg, men så är det faktiskt! Detta märks inte minst hos frisörsalongerna, då de flesta vill fräscha upp sin look i lagom takt tills att uteserveringarna öppnar upp. Många är sugna på de superheta trenderna balayage, sombre eller ombre som ger en fräsch solblekt effekt hos blondiner såväl som brunetter.

Vad passar väl då bättre än att lära sig nya knep och knåp kring just färgtekniker? Fashion Ave arrangerar olika utbildningar som riktar sig till dig som är utbildad frisör och önskar fördjupa dina kunskaper inom ICON/milk_shake hårfärg eller olika färgtekniker.

Kurserna är väldigt uppskattade bland våra tidigare deltagare och vi har nu satt upp vårens schema som du hittar bifogat. Se till att boka din plats idag då det är ett begränsat antal!

Har du några frågor om kurserna? Tveka inte att höra av dig till Emma Alfredsson på emma.alfredsson@fashionave.se eller 076 772 04 03.