Nordic Wellness breddar sitt sortiment från FAST

Från och med april så utvidgar Nordic Wellness sitt sortiment från FAST med att erbjuda alla sina gymkunder hela serien av FASTs populära proteinbarsserie ROX i fyra smaker.

”Vår proteinbarsserie har sedan lanseringen varit väldigt uppskattad och nu ser vi fram emot att erbjuda alla som tränar på Nordic Wellness hela serien”, säger Eric Wollberg, Brand Manager FAST Sports Nutrition.

Vår proteinbarsserie ROX är en härligt god proteinbar som är uppbyggd i tre skikt – med en mjuk konsistens i mitten, krämigt mellanlager och täckta med ett krispigt hölje. De innehåller endast 207/201 kcal per bar, är helt utan tillsatt socker och innehåller 20g g protein per bar. Dessutom är de glutenfria och fria från palmolja. Ett utmärkt proteinrikt mellanmål, eller som extra proteintillskott före eller efter träning. Den finns i 4 härligt goda smaker: Peanut Caramel Crisp, Salted Caramel Crisp, Dark Chocolate Crisp, Vanilla Chocolate Crisp.

För mer information, vänligen kontakta Eric Wollberg, Brand Manager FAST Sports Nutrition.

eric.wollberg@celsiussverige.se

• Dryck

• fastsverige
  • proteinbars

I vårt sortiment hittar du både funktionell mat & dryck och sports nutrition produkter för dig som vill maximera dina träningsresultat. Våra produkter har naturliga ingredienser, högt proteininnehåll och härligt goda smaker. Upptäck våra nya proteinbars ROX, med 20g protein, inget tillsatt socker och med en härligt god smak!

Katheryn Rivadeneira

Presskontakt Marknadskoodinator