FAST2 söker konsultchef

FAST2 Affärssystem AB befinner sig i en expansiv fas och vi söker nu en senior, affärsmässig, kommunikativ, coachande samt drivande konsultchef som gillar att påverka.

Som en del av FAST2 välkomnas du in i en organisation präglad av entreprenörskap, samarbete och gemenskap. Vi arbetar nära varandra i alla led i syfte att kunna vara den bästa partnern till våra kunder.

Rollen som konsultchef innebär att ansvara för våra konsulter samt ett huvudansvar för att skapa och utveckla affärer. Du arbetar för att skapa ett positivt arbetsklimat och goda relationer med våra konsulter, kunder och partners.

Tjänstebeskrivning

Arbetet innebär fullt personalansvar för konsultavdelningen som idag består av projektledare, förvaltningsansvariga, applikationskonsulter samt verksamhetskonsulter. Du förväntas coacha, utveckla och ha kontinuerliga möten med ditt team. Du är tillgänglig och närvarande för att bistå i alla olika typer av frågor rörande konsultrollen inklusive upphandlingsarbete med kund, affärsdiskussioner, utvecklande av processer inom gruppen, kvalitetssäkring, verktyg, tjänster etc.

I rollen som konsultchef har du en bred intern samt extern kontaktyta och förväntas kommunicera dagligen med kunder samt övriga avdelningar inom bolaget för att utveckla verksamheten. Vi lägger stor vikt på att arbeta relationsorienterat, lösningsbenäget, strukturerat och professionellt.

Kvalifikationer

Vi söker dig som har minst 3 års erfarenhet från att leda och styra ett större antal konsulter för olika tjänster gärna runt ett affärssystem.

God vana av att ha kundkontakter i ditt arbete samt trivs i en roll som ställer krav på affärsmässighet, samarbetsförmåga och lyhördhet.

God vana att hantera avtal

God administrativ förmåga

Talar och skriver svenska obehindrat

Då konsultchefsrollen ingår i företagets ledningsgrupp är det meriterande med erfarenhet från ledningsgruppsarbete

Vi ser fram emot din ansökan

Annons på LinkedIn

Annons på www.fast2.se

** Vi har redan partners för rekrytering och annonsering av lediga tjänster och betackar oss för rekryteringsföretag eller andra som vill sälja sina tjänster kring detta.