Fastighetsägarna Service förvaltar 30 000 kvm invid Odenplan

Pressmeddelande   •   Feb 04, 2014 15:09 CET

Från och med den 1 mars har Brf Riddarsporren 24 invid Odenplan i Stockholm valt att lägga över den tekniska förvaltningen på Fastighetsägarna Service. Avtalet omfattar fastighetsskötsel, fastighetsförvaltning och lokalvård.

Brf Riddarsporren 24 förvärvade 2010 fastigheten från tidigare ägare Svenska Bostäder. Föreningen består av cirka 30 000 kvadratmeter med totalt 20 trappuppgångar och upptar större delar av kvarteret.

Fastighetsägarna Service är ett helägt dotterbolag till branschorganisationen Fastighetsägarna Stockholm och har sedan 1920 underlättat vardagen för fastighetsägare och bostadsrättsföreningar runt om i Stockholms län. Fastighetsägarna Service har idag ansvaret för cirka 12 000 fastigheter och utgår ifrån Alströmergatan i Stockholm med sina 135 anställda.

För mer information: Tom Nordin, Försäljningschef Telefon: 072-500 22 24 Mail: tom.nordin@fastighetsagarna.se

Fastighetsägarna Service är ledande leverantör av fastighetsförvaltningstjänster såsom juridisk konsultation och biträde, ekonomisk förvaltning, teknisk förvaltning, vitvaror, tvättstugeutrustning och säkerhetsdörrar.

Vi är ett helägt dotterbolag till branschorganisationen Fastighetsägarna Stockholm och har sedan 1920 underlättat vardagen för fastighetsägare och bostadsrättsföreningar runt om i Stockholms län. Fastighetsägarna Service har idag ansvaret för cirka 12 000 fastigheter och utgår ifrån Alströmergatan i Stockholm med sina 135 anställda.