Fastighetsägarna Service Stockholm AB rekryterar David Gutierrez som affärsutvecklingschef

Pressmeddelande   •   Jun 12, 2018 10:05 CEST

David Gutierrez affärsutvecklingschef

Den 12 juni tillträder David Gutierrez som affärsutvecklingschef på Fastighetsägarna Service Stockholm AB. David kommer närmast från tjänsten som områdeschef och ramavtalsansvarig på HSB Stockholm och har en gedigen erfarenhet från sälj och fastighetsförvaltning.

”Fastighetsägarna Service har offensiva mål för att expandera verksamheten och David kommer ha en nyckelposition i det arbetet. Han har ett stort affärsdriv och brinner för att utveckla hållbara förvaltningslösningar tillsammans med kunderna”, säger Stefan Younes, VD Fastighetsägarna Service Stockholm.

Som affärsutvecklingschef kommer David Gutierrez att ansvara för bolagets framtida tillväxt genom utveckling av bolagets tjänsteerbjudande samt ökad försäljning av tjänster till större fastighetsägare och större bostadsrättsföreningar.

"Det ska bli riktigt roligt. Jag ser fram emot att bli en del av bolagets fortsatta utveckling. Fastighetsägarna Service är inne i en expansiv fas och att få vara med och driva arbetet vidare kommer att bli en mycket spännande resa", säger David Gutierrez.

David Gutierrez kommer att ingå i ledningsgruppen.

Stockholm, 2018-06-12
Fastighetsägarna Service Stockholm AB

För ytterligare information kontakta:
Stefan Younes , VD, Fastighetsägarna Service
08-617 77 70, stefan.younes@fastighetsagarna.se

Alexandra Kriss, marknadschef, Fastighetsägarna Service
0730-28 59 70, alexandra.kriss@fastighetsagarna.se

Fastighetsägarna Service är ledande leverantör av fastighetsförvaltningstjänster såsom juridisk konsultation, ekonomisk förvaltning och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi tillhandahåller några av landets skickligaste fastighetsjurister, hyresförhandlare, ekonomer, förvaltare, driftsingenjörer och fastighetsskötare till bostadsrättsföreningar och fastighetsbolag i Stockholmsregionen. Fastighetsägarna Service är ett helägt dotterbolag till branschorganisationen Fastighetsägarna Stockholm. Läs mer på www.fastighetsagarna.se

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.