​Fastighetsägarna Service Stockholm AB rekryterar Jan Ström som affärsutvecklingschef

Pressmeddelande   •   Jan 13, 2017 09:00 CET

Jan Ström Fastighetsägarna Service

Den 16 januari börjar Jan Ström som affärsutvecklingschef på Fastighetsägarna Service Stockholm AB. Jan har en gedigen erfarenhet av säljledande befattningar från bl a Caverion och kommer närmast från tjänsten som ansvarig för Executive Sales på Siemens.

”Fastighetsägarna Service är i ett expansivt läge. Jag är mycket nöjd med rekryteringen av Jan. Han har ett stort affärsdriv och brinner för att utveckla affärer. Jan kompletterar även ledningsgruppen på ett mycket bra sätt med sin erfarenhet av att jobba med försäljning till stora kunder”, säger Stefan Younes, VD Fastighetsägarna Service Stockholm.

Som affärsutvecklingschef kommer Jan Ström att verka för att öka försäljningen av tjänster till stora fastighetsägare och driva den fortsatta utvecklingen av Fastighetsägarna Service tjänste- och produktförsäljning.

"Det känns otroligt kul att vara med på de utvecklings- och tillväxtmål Fastighetsägarna Service bestämt sig för. Min uppfattning är att Fastighetsägarna främst uppfattas som en branschorganisation, men verkligheten är mycket större. Enkelt uttryckt verkar Fastighetsägarna Service i en osynlig bransch med osynliga tjänster. Min uppgift blir att synliggöra detta värde och påbörja den innovationsresa som Fastighetsägarna Service och branschen står inför”, kommenterar Jan Ström.

Fastighetsägarna Service är ledande leverantör av fastighetsförvaltningstjänster såsom juridisk konsultation, ekonomisk förvaltning och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi tillhandahåller några av landets skickligaste fastighetsjurister, hyresförhandlare, ekonomer, förvaltare, driftsingenjörer och fastighetsskötare till bostadsrättsföreningar och fastighetsbolag i Stockholmsregionen. Fastighetsägarna Service är ett helägt dotterbolag till branschorganisationen Fastighetsägarna Stockholm och har sedan 1920 underlättat vardagen för fastighetsägare och bostadsrättsföreningar runt om i Stockholms län. Läs mer på www.fastighetsagarna.se/service