Fastighetsägarna GFR vann Årets Nyhetsrum 2013

Nyhet   •   Dec 12, 2013 15:31 CET

Den 10 december utsågs vinnarna i Årets Nyhetsrum och Fastighetsägarna GFR vann i kategorin Bygg & Fastighet. Det är Mynewsdesk som utser vinnarna och syftet är att belöna och lyfta fram företag eller organisationer som använt sina nyhetsrum för att på ett modernt sätt nå ut med sina budskap.

I hård konkurrens med bland andra Diligentia och Tyréns vann Fastighetsägarna GFR. Motiveringen är att organisationen, utifrån branschens förutsättningar, har lyckats bäst med användningen av sitt pressrum på Mynewsdesk för att bygga nätverk, arbeta effektivt med digital PR och skapa engagemang kring organisationen.

- Det är väldigt roligt att vårt arbete uppmärksammas. Nu siktar vi på att bli ännu bättre och vinna nästa år igen, säger Johanna Starkenberg-Fröjd, pressansvarig på Fastighetsägarna GFR.

Fastighetsägarnas pressarbete är en viktig del i kommunikationsarbetet. Det är också en av flera delar i organisationens opinionsarbete.

- Att vinna detta pris är ett kvitto på att ett långsiktigt och planerat arbete lönar sig, säger Johanna Starkenberg-Fröjd.

Kommentarer (0)