Sveriges ledande golfvaruhus väljer Sparakvittots digitala kvittotjänst

Sparakvittot är en lösning för att spara digitala kvitton på ett och samma ställe. Efterfrågan på Sparakvittots tjänst fortsätter öka bland både handlare och konsumenter och allt fler butiker vill nu erbjuda sina kunder digitala kvitton för ökad service. Inför kommande golfsäsong vill Dormy, Sveriges ledande golfvaruhus, erbjuda sina kunder och medlemmar ännu bättre service och lanserar nu Sparakvittot i sina butiker.

Dormy är Europas största golfvaruhus med 9 stycken varuhus runt om i Sverige. För Dormy är digitala kvitton en välkommen nyhet för att de ska kunna ge sina kunder ännu bättre service nu när golfsäsongen börjar närma sig. Nu kan kunderna få ett digitalt kvitto skickat till sin digitala kvittolåda direkt när köpet genomförs.

- Hos oss på Dormy är det givetvis viktigt att vi levererar produkter med hög kvalitet. Vi ser att Sparakvittot hjälper oss att ge våra medlemmar ännu bättre service, vi vill hjälpa dem att enkelt hitta tillbaka till sina värdehandlingar. På så sätt ökar vi servicen och stärker dessutom relationen till våra medlemmar ytterligare, säger Anders Wall, VD för Dormy, Sveriges ledande golfvaruhus.

- Kunderna vill spara sina kvitton på ett och samma ställe. Inom golfen är dessutom många juniorer och ungdomar ute och tävlar och får ekonomisk hjälp av sina hemmaklubbar för olika utlägg. Sparakvittots funktioner för utlägg underlättar spelarnas kvittohantering oerhört. Handlare i sin tur vill ge god service och underlätta för kunden och samtidigt göra ett aktivt miljöval. Sparakvittot har i dagsläget över 48 000 användare och efterfrågan ökar för varje dag som passerar från både handlare och konsumenter, säger Ulrika Vallin, försäljningsansvarig på Sparakvittot.

Sparakvittot är en tjänst för digital lagring av kvitton som hjälper handeln kommunicera med kunderna för ännu starkare kundrelationer. Med hjälp av tjänsten Sparakvittot kan konsumenterna kostnadsfritt spara sina kvitton och värdehandlingar digitalt på ett och samma ställe, för bättre överblick på inköp och ordning på kvitton och garantier. Handeln får en möjlighet att anpassa sin kundkommunikation baserat på t ex tidigare köpta varor så att kommunikationen blir både träffsäker och relevant.

För ytterligare information vänligen kontakta:

Håkan Åman, VD, SparakvittotMobil: 0704 – 262 626
Epost: hakan.aman@sparakvittot.se

Bra länkar
Sparakvittot
Publiceringsbara bilder och grafik
Så fungerar det att spara kvitton digitalt
Kort film om hur det fungerar

Twittra detta: @Sparakvittot Sveriges ledande golfvaruhus Dormy väljer Sparakvittot, se http://bit.ly/wmrjfH

Om Dormy Dormy är en av Sveriges ledande återförsäljare inom golf med golfvaruhus från Malmö i söder till Sundsvall i norr. Vi är idag ca 130 medarbetare med en total omsättning på ca 250 miljoner kronor. Vi är ett ungt företag som alltid ser möjligheter att utvecklas och vara i framkant. Vår passion är att inspirera våra kunder att få ut mer av sitt golfspel. Läs mer på www.dormy.se

Om Sparakvittot Sparakvittot är en tjänst för digital lagring av kvitton som hjälper handeln kommunicera med kunderna för ännu starkare kundrelationer. Med hjälp av tjänsten Sparakvittot kan konsumenterna kostnadsfritt spara sina kvitton och värdehandlingar digitalt, för en bättre överblick på inköp och ordning på kvitton och garantier. Handeln får en möjlighet att anpassa sin kundkommunikation baserat på t ex tidigare köpta varor så att kommunikationen blir både träffsäker och relevant. Sparakvittot.se grundades 2009 och ägs av bolaget Findity AB med kontor i Ludvika, Stockholm och Göteborg. Läs mer på www.sparakvittot.se.