Advokat Rickard Appelberg aktiverar Flighton!

Pressmeddelande   •   Jul 09, 2015 17:15 CEST

Av lika naturliga skäl som vårt plan strax kommer att lyfta kommer Rickards sidor inom en snar framtid lyfta samt ranka högst på sökmotorn Google. Detta under de attraktiva sökorden Advokat Norrköping, Advokat Gävle samt Familjerätt Stockholm. På bara några få veckor har flighton utöver produktionen av sidorna optimerat upp dessa till tredje respektive första plats under nyckelorden Familjerätt Stockholm, Advokat Gävle samt Advokat Norrköping......#Grymt

Som ni säkert listat ut så besitter Rickard Appelberg ett flygcertifikat som underlättar logistiken mellan mottagnings kontoren Stockholm och Norrköping. Rickard är en skicklig advokat med drygt 18 år på nacken. Han bemästrar många rättsområden men fokuserar främst på human samt affärsjuridiken. Rickard har företrätt enskilda individer i tvister gentemot stora börsbolag. Han har även med framgång försvarat misstänkta i flitigt media uppvaktade mål. Advokat Appelberg är även engagerad entreprenör/föreläsare på Flighton Academy.

#LiftYourBrand

Skrivet av William Chand, Flighton AB, SEO-Proffs samt även andrepilot.

För mer information, kontakta:

William Chand

Birger Jarlsgatan 34

william@flighton.se

www.flighton.se

Om Flighton AB

Vi arbetar tills våra kunder rankar ett på sökmotorerna.

Kommentarer (3)

Hej! Vill anlita er, tittade lite på era referenser. Hur ska man göra för att få äran att bli Flightonkund???

Mvh Johanna

- Johanna - 2015-07-07 20:59 CEST

Hej Johanna,

Ta kontakt med William Chand hos oss så kan han hjälpa er att se om ni är kvalificerade för att bli kund och om inte vad som krävs för att ni ska kunna bli kund hos Flighton AB.

Mvh Viktor Grahn
    Marknad & Sökmotorexpert

- Flighton AB - 2015-07-08 13:34 CEST

Hej!
    För att förtydliga.

Vår ambition är att hjälpa sökmotorer såsom Google att presentera kvalitativa företag som rimmar på de tjänster/varor allmänheten söker efter. Som för övrigt är en ambition som rimmar på Googles.

Samtliga av våra kunder på Flighton arbetar vi med tills de rankar etta på sökmotorerna. För att vi ska lyckas med detta krävs det att kunden vi arbetar med är duktig på sin nisch om det nu är hantverk/industri/tillverkning/juridik eller någon annan bransch spelar ingen roll. Samtliga av våra kunder är talangfulla på sin sak och därför blir det enklare för oss att optimera upp våra kunder så de rankar etta på Google.

aktivera@flighton.se

William Chand - Flighton AB

- Flighton AB - 2015-07-08 13:54 CEST

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.