Mikael Pagroth en skicklig advokat som väljer att investera sin marknadsföring i rätt kanal.

Pressmeddelande   •   Dec 10, 2015 16:28 CET

Mikael Pagroth driver tillsammans med sin jurist Nanna Vrljanovic en ansvarsfull advokatbyrå mitt på Södermalm. Du finner byrån runt hörnet mellan Götgatan och Blekingegatan, vill du vara säker på att du anlitar erfarna jurister/advokater ska du vända dig till dem.

Advokat Mikael Pagroth får regelbundet uppdrag av tingsrätterna i Stockholm. Han förordnas då till bodelningsförrättare, skiftesman, boutredningsman eller god man i olika sammanhang. De har haft ett stort antal uppdrag att sälja fastigheter och bostadsrätter enligt Samäganderättslagen.

Mikael Pagroth har investerat i två landningssidor via Flighton ena under domänen juristsödermalm.se andra under bodelningstockholm.se. Advokat Mikael Pagroth rankar tack vare detta på andra plats under nyckelorden "Advokatbyrå Södermalm" Advokat Södermalm" samt Jurist Södermalm" Via hans andra landningssida som lanserades för några veckor sedan rankar han på första plats under sökordet "Bodelning Stockholm"

Advokatbyrån kommer i sann Flighton anda inom en snar framtid att ranka etta på samtliga ovan nämnda nyckelord.

För att se landningssidorna Flighton producerat samt optimerad klicka på följande länkar

#LiftYourBrand

Skrivet av William Chand, Flighton AB, SEO-expert

För mer information, kontakta:

William Chand

Birger Jarlsgatan 34

william@flighton.se

www.flighton.se

Om Flighton AB

Vi arbetar tills våra kunder rankar ett på sökmotorerna.

Kommentarer (0)