Pressmeddelande -

Sänghuset Elgen aktiverar Flighton och rankar etta på ”Sängar Stockholm” samt ”Sängvaruhus Stockholm”

Gör som Daniel Cummings VD på Sänghuset Elgen, aktivera Flighton och vakna upp till två rank ettor på Google, ena under söktermen ”Sängar Stockholm” andra under ”Sängvaruhus Stockholm” Två extremt prestigefyllda nyckelord samtliga entreprenörer som säljer sängar vill ranka etta på.

Medicinföretagen Pharmacia grundades 1911 i Elgens lokaler på Karlavägen 27, Östermalm. Apotekaren Felix Grönfeldt tog då fram en ”mirakel-medicin” vars ambition var att motverka sömnproblem.

Sänghuset Elgen har idag på samma adress tagit över stafettpinnen i strävan mot att ge folk en bättre sömn. Deras ”mirakel-medicin” är underbart sköna sängar. Elgen har sedan över tio år tillbaka ett av branschens bredaste sortiment på sängar. Sänghuset Elgens devis är att ha - Ledande sängmärken under samma tak. Titta förbi deras butik på Karlavägen 27 och provligg och jämför marknadens olika sängmärken och modeller i alla prisklasser.

Vidare berättar Daniel att han ser fram emot ett långsiktigt och bra samarbete med Flighton.

För att hitta sidan Flighton producerat samt optimerat kan ni antingen göra det via google sökningen "Sängar Stockholm" alternativt klicka på länken nedan

http://sangarstockholm.se Sängar Stockholm - Elgen

#LiftYourBrand