Dugges Bryggeri gästar Flippin' Burgers, Dogfood och LÅDAN med sin största tap-takeover någonsin

Pressmeddelande   •   Apr 24, 2019 15:59 CEST

Dugges tap takeover på Flippin' Burgers, Lådan och Dogfood.

För tredje året i rad kommer Dugges bryggeri och tar över alla kranarna på Lådan men den här gången tar de även över Dogfood och Flippin' Burgers alla kranar. Och en hel del kranar som vi inte ens har eftersom det totalt blir 46 öl på 46 olika fatkranar. Det blir Dugges största tap takeover någonsin någonstans och vi är oerhört stolta att få ha dem hos oss.

Alla tre ställen öppnar kl 12 med Dugges i alla kranar redan från start. Men den som vill hänger med på en klassisk beer crawl som börjar på Dogfood kl 12 och fortsätter till Flippin' Burgers kl 14 för att landa på Lådan kl 16. På varje enhet släpps det i samband med varje anhalt av beer crawlen en exklusiv världspremiär. Eller helt enkelt en grymt bra bärs på kall kran för den som är mindre nogräknad.

Nu på lördag 27 maj från kl 12 till sent.

Flippin' Burgers består av verksamheterna Flippin' Burgers (sedan 2012) på Observatoriegatan 8, Sliders foodtruck (sedan 2014), LÅDAN på Luntmakargatan 63 (sedan 2017) samt Dogfood (sedan 2017) på Industrigatan 2. Företaget har ca 70 anställda och kontor beläget på Upplandsgatan 42 i Stockholm.

Kommentarer (0)

Kommentera