HOT69 - Tillsammans rockar vi världen

1969, Bethel, New York

Likasinnade samlades runt musiken för att tillsammans påverka världen för en ljusare framtid.

25 maj 2018, Ångbåtsbron, Malmö
En heldag ackompanjerad av musik och god stämning där vi tillsammans utbyter erfarenheter gällande hur vi kan bredda vårt synsätt för att gå en ljus framtid till mötes.

Workshops, Round table, Open Space och Presentationer - Vi fördjupar oss inom aktuella ämnen som AI, Machine learning, Blockchain, GDPR, Kvantdatorer, Säkerhetstest och Arduino.

Men tro inte att allt är hardcore teknik, vi lyfter även frågor som rör etik, kommunikation och användbarhet.

Välkomna till en dag & kväll fylld av glädje, kunskap, utmaningar, gemenskap och rock n roll!

Vi ses där!

LÄS MER!