BRA bokat till Åre i vinter

Pressmeddelande   •   Okt 24, 2016 16:19 CEST

Efter fjolårets stora intresse satsar BRA på en utökad skidsäsong i vinter. Direktflyget från Göteborg till Åre/Östersund gör comeback i december och flygs fram till sista april, vilket är fyra veckor längre än i fjol. Intresset för linjen har ökat rejält.

• Vi är glada att så många upptäckt möjligheten att resa direkt till fjällen och därmed få extra värdefull tid i skidbackarna istället för att transportera sig. I år förlänger vi säsongen och ger västsvenskarna möjlighet att direkt ta sig till fjällen hela skidsäsongen som avslutas vid påsk. Det är tydligt att efterfrågan på direktlinjen är stor och vi har betydligt fler bokningar nu än vid samma period förra året. Vill man vara säker på att ta sig till Åre på det snabbaste och smidigaste sättet i vinter börjar det bli dags att boka nu säger Mathias Winberg, regionchef Göteborg/Trollhättan hos BRA.

Direktlinjen trafikeras mellan den 20 december och 30 april. Det är dock alltid möjligt att resa från Göteborg till Åre/Östersund via Bromma Flygplats- året runt.

För mer Information: se www.flygbra.se

Ytterligare information: kontakta Mathias Winberg, regionchef Göteborg/Trollhättan, telefon 0702-30 69 68. Eller epost: mathias.winberg@flygbra.se