​BRA värvar Jim Hofverberg

Pressmeddelande   •   Aug 15, 2017 07:55 CEST

Jim Hofverberg är ansvarig för PR och sociala medier på BRA

Jim Hofverberg är ny ansvarig för extern kommunikation, PR och sociala medier på BRA. Jim kommer närmast från Min Stora Dag där han varit kommunikationsansvarig.

– Jag är väldigt glad att Jim axlar ansvaret för vår externa kommunikation. Hans gedigna erfarenhet i kombination med stor kreativitet och engagemang gör att vi kommer att lyfta vår kommunikation till nästa nivå, säger Emma Sandsjö, kommunikationschef.

Jim har sedan tidigare erfarenhet av resebranschen, med 16 år på Fritidsresor/TUI där han bland annat arbetat med medierelationer, PR och intern kommunikation.

– Det ska bli oerhört roligt att nu vara med och bidra till fortsatt stark utveckling av den externa kommunikationen hos BRA. Efter två spännande år hos organisationen Min Stora Dag, ska det bli kul att göra comeback i rese- och flygbranschen, säger Jim Hofverberg.

Jim tillträdde sin nya tjänst igår, den 14 augusti.

För mer information, kontakta Emma Sandsjö, Kommunikationschef, 076-555 74 03 eller Jim Hofverberg på 073-988 84 79.