Flygresors VD nominerad till bästa marknadschef

Tidningen Resumé prisar Sveriges bästa marknadschefer för nionde året i rad. I år är Flygresors VD Olov Lindberg nominerad i kategorin Resor. Vinnaren blir den som lyckats stärka sitt varumärke mest utifrån förutsättningarna.

-  Fantastiskt roligt att bli nominerad tillsammans med så många duktiga marknadschefer. Det här är en bekräftelse för att vi arbetar på ett effektivt sätt för att öka vår kännedom och nå ut brett. Det ska bli spännande att se vem som vinner i år, säger Olov Lindberg, VD på Flygresor.

Flygresor.se har under året framförallt fokuserat på att marknadsföra sig genom radio- och tv-reklam. Den 27 november koras vinnarna på Berns i Stockholm. Totalt är det 15 kategorier som är med och en vinnare utses i varje kategori.