Release - Ny sajt!

Efter månader av arbete är den äntligen här – flygstolens nya webbplats! Nu blir det ännu enklare att hitta flyg, hotell och hyrbil till bästa pris.

”För oss är det viktigt att vår sajt både inspirerar och informerar”, säger Linda Bjernstål, VD på Flygstolen. ”Vi satsar mycket på innehåll där vi både skriver om och rekommenderar allt från flygbolag och destinationer till kampanjer och hotellpärlor.”

Nya finesser inkluderar bl.a. flera snabbmenyer, sök från dubbla avreseorter, överskådliga jämförelser både på hotell och hyrbil samt ett enkelt och tydligt beställningsflöde.

Webbsajten har utvecklats internt av Fredrik Olsson, Johannes Gudmundsson och Joel Hervén med design av Madeleine Alm.

Madeleine Alm, marknadschef Flygstolen.se, 0735 11 65 08 madeleine@flygstolen.se

Flygstolen.se är ett privatägt reseföretag som startades våren 2004. Huvudkontoret ligger i Helsingborg och affärsidén är att erbjuda de billigaste resorna i det mest användarvänliga alternativet online, utan att ge avkall på hög och personlig service. Grundare och VD är Linda Bjernstål som har många års erfarenhet som resebyråchef i bagaget. Företaget har 17 anställda, varav alla reseförsäljare är IATA-licensierade med lång erfarenhet av reseförsäljning över internet. Flygstolen.se har erlagt statlig resegaranti hos Kammarkollegiet.