Chill Out Sparkling – årets bubbel nu i fast sortiment!

Pressmeddelande   •   Feb 25, 2013 10:58 CET

Vår mousserande nyhet i Chill Out familjen har på rekordtid kvalificerat sig från beställningssortimentet på Systembolaget till det fasta sortimentet. Detta är vi mycket glada för och vi kan se det som ett kvitto på att vi har en riktigt bra produkt. Fr.o.m. den 20e februari så finns Chill Out Sparkling på den ordinarie hyllan. Hittar du inte produkten så hjälper personalen till att beställa hem.

Chill Out Sparkling är ett friskt och fruktigt mousserande vin gjort av Sauvignon Blanc druvor från södra Frankrike. Aromen av söta krusbär och färsk citrus gör vinet välbalanserat med ett mjukt avslut. Chill Out Sparkling är det perfekta bubblet före middagen eller serverat tillsammans med vårens och sommarens lätta fisk- och skaldjursrätter.

SB artikel nummer i fast sortiment 2169. Pris 65 Sek för 750 ml.

Altia Sweden AB är ett helägt dotterbolag till Altia Plc i Finland. Altia Plc är ett företag som producerar, distribuerar, marknadsför och säljer alkoholhaltiga drycker i Norden och de baltiska länderna. Altia Plc:s egna varumärken inkluderar bl.a. Blossa, Grönstedts, Koskenkorva, O.P. Anderson, Explorer och Chill Out. Företaget representerar också andra internationella kvalitetsvarumärken från hela världen.  www.altiacorporation.com

Kommentarer (0)