Företagarna väljer Adviser som försäljningspartner

Nu är det klart att Företagarna väljer Adviser som partner för försäljning i deras mediekanaler och event. Samarbetet rör såväl befintliga medier som digitala lösningar och en utveckling av eventintäkterna.

–Vi har en fantastisk målgrupp, våra medlemmar, som vi brinner för och når ut till genom vår tidning, digitala mötesplatser och fysiska event. Annonsaffären är viktig, dels för att se till att våra medlemmar får ta del av relevanta annonser och samarbetspartners, dels för att den bidrar till finansieringen av våra kanaler och aktiviteter, säger Caroline Antonsson, marknadschef på Företagarna.

Utöver tidningen Företagaren, event som Årets Företagare och Misstagens Mästare ska även ett nytt digitalt koncept tas fram, och arbetet är redan i full gång med lansering av ny sajt i början av nästa år.

– Adviser är rätt partner för oss. De har tidigare visat att de är duktiga på att skapa bra win-win-upplägg för både partners, annonsörer och uppdragsgivare, säger Caroline Antonsson.

– För oss är Företagarna och det som de gör för företagare och företagandet i Sverige enormt viktigt, att få vara med och utveckla deras kanaler och samarbeten ska bli otroligt spännande, säger Sebastian Tibbling, partner och ansvarig för affärsutveckling på Adviser.

Kort om Företagarnas mediekanaler:

Tidningen Företagaren kommer ut sex gånger per år och når drygt 50.000 läsare varje nummer.
Företagarpodden med Företagarnas VD Günther Mårder och Jenny Rosenbaum kommer ut med ett nytt avsnitt varje vecka.
Nya foretagarna.se lanseras i februari och har nu även annonser.

Vid frågor, kontakta:

Caroline Antonsson

Marknadsansvarig Företagarna

caroline.antonsson@foretagarna.se

Sebastian Tibbling

Ansvarig för affärsutveckling på Adviser

sebastian@adviser.se

Vi företräder närmare 70 000 företagare, vilket ger oss en stor möjlighet att påverka och driva opinion för ett bättre företagarklimat.