Om sökmotorsoptimering med Carl Zetterberg i Företagarnas podcastserie #fftw

I det sjätte podcastavsnittet möter vi Carl Zetterberg som är en av grundarna till företaget May & Barrow AB. May & Barrow levererar bästa möjliga service när det gäller Google Analytics, AdWords, Webbutveckling och Konverteringsdesign.

Carl Zetterberg har arbetat med marknadsföring på nätet i över tio år med fokus på webbdesign, utveckling och sökmotoroptimering.

Lyssna på ett samtal om hur företagare blir bättre på att synas på internet och hur din webbplats fungerar så bra som det bara går när det gäller omvandling, optimering och organisk kundtrafik.

Carl Zetterberg har arbetat med utmanande conversion design-uppgifter i branschen och har varit ansvarig för webbnärvaro på Guldbrev och Mobillån.

Lyssna direkt på #fftw

Företagarna är Sveriges största företagarorganisation. Vår uppgift är att skapa bättre förutsättningar för företagande i Sverige. Vi erbjuder våra medlemmar juridisk rådgivning, förmåner och ett brett utbud av nätverk och event. Företagarna är medlemsägda, medlemsstyrda och partipolitiskt obundna. Vi finns över hela landet med 19 regionkontor och 260 lokala nätverk och mötesplatser.