André Francois

Happy at Work antaget till internationell verksamhet

Bland hundratals sökande från 30 olika länder blev Happy at Work ett av 18 företag som får ta del av Design Terminal. Redan nästa vecka åker VD och nya Account Manager ner till Budapest för att delta i en veckas Powercamp.

-Vi tror på att detta kommer bli en spännande och lärorik resa för oss! Det känns också fantastiskt att Design Terminal anser att vi har potential inom den internationella marknaden, säger VD André Francois.

Design Terminal är en företagsaccelerator som hjälper startups att utvecklas inom flera områden, med fokus på att skapa relationer mellan startups och andra företag. Bland de 18 företagen kommer sex av dem få möjligheten att vara med på ett tremånadersprogram där de får stöd för fortsatt affärsutveckling.

-Det hade varit en riktigt bra möjlighet att gå vidare till programmet under tre månader. Det krävt att vi hade en medarbetare i Budapest under hela perioden vilket hade varit utmanande för en liten och snabbväxande organisation som vår, men det är en chans vi tar, avslutar André.